Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

#1
 Admin

avatar
Admin



Η COSMOTE ενημερώνει πως σήμερα το πρωί, 14/9/2010 κατά τη διάρκεια εργασιών αναβάθμισης του δικτύου της παρουσιάστηκε τεχνική βλάβη με αποτέλεσμα σε περιοχές της Κεντρικής και Βόρειας Ελλάδας να παρατηρούνται προβλήματα στην επικοινωνία.

Οι τεχνικές εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη με στόχο να αποκατασταθεί η βλάβη στις περιοχές που επηρεάστηκαν, όσο το δυνατόν συντομότερα.

Ζητάμε την κατανόηση των συνδρομητών μας στις κατά τόπους περιοχές.

Τηλέφωνα Εξυπηρέτησης Πελατών

1313 : Εξυπηρέτηση Πελατών Καρτοκινητής και Καρτοσυμβολαίου
Για όλα τα θέματα που αφορούν το καρτοκινητό σας COSMOKAPTA και WHATS UP ή τη σύνδεσηκαρτοσυμβολαίου COSMOTE μπορείτε να καλείτε 24 ώρες το 24άωρο στο 1313 από κινητό COSMOTE ή από σταθερό τηλέφωνο στο 6971001313 με άμεση πρόσβαση στο Πληροφοριακό Μενού Ηχογραφημένων Επιλογών ή σύνδεση με εξειδικευμένο εκπρόσωπό μας. Για να ανανεώσετε το χρόνο ομιλίας σας και για να πληροφορηθείτε το διαθέσιμο υπόλοιπο στην κάρτα σας και την ημερομηνία λήξης της καρτοκινητής σας σύνδεσης καλέστε από το καρτοκινητό σας στο 1314.

1200: Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών
Καλώντας από εταιρικό κινητό COSMOTE στο 1200 ή από σταθερό τηλέφωνο στο 6971001200οι εξειδικευμένοι μας εκπρόσωποι είναι στη διάθεσή σας καθημερινά, 24 ώρες το 24ωρο να σας εξυπηρετήσουν για όλα τα θέματα που σας απασχολούν, όπως εταιρικά οικονομικά προγράμματα και υπηρεσίες, θέματα λογαριασμών, πληροφορίες και υποστήριξη λειτουργίας συσκευών, προϊόντα και υπηρεσίες, κάλυψη δικτύου, περιαγωγή.

1212: Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών (με συμβόλαιο)
Καλώντας από κινητό COSMOTE στο 1212 ή από σταθερό τηλέφωνο στο 6971001212 ή στο 13838 έχετε άμεση πρόσβαση στο Πληροφοριακό Μενού Ηχογραφημένων Επιλογών μέσω του οποίου μπορείτε να ενημερωθείτε για τα οικονομικά προγράμματα, τα πακέτα δωρεάν χρόνου ομιλίας και μηνυμάτων, τις υπηρεσίες δεδομένων, την περιαγωγή και την υπηρεσία Traveller καθώς και για θέματα λογαριασμών και την υπηρεσία e-bill. Παράλληλα, για πιο εξειδικευμένα θέματα που σας αφορούν όπως αλλαγές οικονομικών προγραμμάτων, φραγές, τεχνικά προβλήματα και υποστήριξη οι εξειδικευμένοι μας εκπρόσωποι είναι στη διάθεσή σας καθημερινά, 24 ώρες το 24ωρο.

1250: INFO EXPRESS
Υπηρεσία Γενικών Πληροφοριών COSMOTE και Αναγγελία Βλαβών
Η υπηρεσία Info Express παρέχει ενημέρωση μέσω Πληροφοριακού Μενού Ηχογραφημένων Επιλογών σχετικά με το δίκτυο και τις παρεχόμενες υπηρεσίες COSMOTE ενώ παράλληλα οι συνδρομητές COSMOTE και οι χρήστες καρτοκινητών συνδέσεων COSMOTE έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν τυχόν βλάβη στη λειτουργία του δικτύου.
Καλέστε στο 1250 χωρίς χρέωση από κινητό COSMOTE 24 ώρες το 24ωρο.

Γραφείο Τύπου - Διεύθυνση Εταιρικών Σχέσεων
Τηλ. +30 210-6177566
Fax: +30 210-6177771
e-mail:mediarelations@cosmote.gr

http://www.greekport.gr

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Τρόποι Κοινοποίησης:
URL:
BBCode:
HTML: